Minä oon tässä miettyny että miten jaksoin sillon reilu kymmenen vuotta sitten  laihuttaa se -50kg ja niinkin nopealla aikataululla.Söin vähän, söin todella vähän.lämmin ruoka kyllä kuuluin päivääni se oli keittoa jotain 2-3dl ja leipää tai perunaa  niin että nälkä lähti eli useampia ja sit jotain kevyt kalkkuna nakkeja tai ruispastaa aika useasti...aamupalaksi leipää ja eipä sitä paljon sitten muuta kaloripitoista tainnu kurkusta alas mennä..joskus muroja,mehukeittoo paljon parkkanaa,kurkkua ja tomaattia vesimeloonia marjoja,greippiä ym....mutta vähän..silti jaksoin lenkkeillä hulluna ym..

nyt kun mietin tämänpäivän minää ja minun laihdutusta...ei  kykene samaan ei millään :(.haluaisin mutta minulla varmaan on niin pohjaton kaivo tämä maha laukku että se tarvii kokoajan sinne evästä..pitäs vähentää syömistä oikeesti.. aamulla puntari näytti jostain syystä ennenpi kuin maanantaina :/ tiedän ei pitäs hyppiä puntarilla jokapäivä..mutta se on hyvä motivaattori se ja tämmonen lannistaa..liekkö eillinen makkarakeitto ollu liian suolasta tiedä sitten mutta.. perksi en anna  en varmasti!!

Pastan määrää olen saanut laskettua n.20g muutama viikko sitten :)siinäkin kun  meinassa jossain vaiheessa kasvaa annos koko liian suureksi kohtuus pitäis älytä..vaikka saakin syödä 3 pisteellä aterialla niin paljon kuin haluaa...

Tämmöstäpä nyt mielenpäällä ..pakkasta -25.. lenkillä arvelin vasta illalla käydä.. pitää nyt katsoo...joka päivä olen kuiteski käyny...vaikka on hirmupakkasia ollu..vaatetus kysymyshän se  vaan.. ;)