Suuren suuri ongelmani ei kun jatkuu ja jatkuu.En saa kiinni siitä hyvästä terveellisestä elämästä.
Yksi päivä hyvin, toisena  pizzaa,,karkkia,,suklaata ,herkkua herkun perään.No tänään on parempi päivä puuroa ,leipää ja lenkkeilyä ,kuulostaa ihanalle ja ihanaa se onkin mutta miksi mulla menee aina överiksi  täysin lörinäksi se hyvä tulos jonka saan aikaa niin pilaan sen aina :(
Viikonloppuna olen selannu varmaan 100 laihdutus blogia hakenut lisää innostusta tähän hommaan joissain blogeissa oli pääsy aivan mahtaviin tuloksiin..aijai kun pystys ja kykenis itsekkin..Avaimet on mullakin onnistumiseeni tiedän kun osaisin vaan käyttää niitä oikein.
Tämmöstä maanantai ahistusta.
Yksi juttu on aivan varma lenkkeily piristää  ainakin minun mieltä :) alku aina aika kankeaa ja toisekseen vaateongelmaa pukkaa ko ei meinaa vaatteet sopia mutta oon minä niihin samoihin lenkkkeily kuteisiin sulloutun vaikka vähä ahistaa tuleepahan mieleen miksi sitä lenkillä onkaan ;)   yök vihaan itteeni.