Puntarilla kun ravaa päivittäin niin joku aamu saatta tulla pettymys..ja arvatenkin taas tänään sellainen tuli .. muistaakseni eillen aamulla sama homma oli.. laitoin eillen hieman enenpi tavallisesta suolaa ruokaa( normisti juuri ei mitään) jotenki eillen teki vaan mieli suolasempaa ruokaa esim.puuroon laitoin suolaa hivenen enenpi..noh aamulla puntarissa sitten se näkyi mistäpä muusta se ois voinu johtua  kun suolasta ja söin minä kyllä eillen kolme 5% nakkia(1,5p) josssa on varmasti suolaa huikeemäärä että syy on se.. eli minun ei kärsisi syödä yhtään suolaa siis aivan suolatonta muuten maustettua ruokaa..no jospa tämä tästä iloksi taas muuttu pitää vaan pysytellä  vähä suolasella linjalla..

Aamupala on vedetty  siihen kuului tietysti ruisleipää tomaattia ja kurkkua ja kahvia..joku varmaan kauhistelisi jos tietäisi  minun ruisleipämäärää mitä syön aamulla..mutta kerta tällä systeemillä laihtuu ni syön ja yleesä en sitten leipää syö kun illalla ehkä viipaleen tai kaksi..

lounaaksi saatan tehdä puuro koska se on niin helppo tehä ja kun nyt olen kotona päivisin yksin ni mikäs sen helpompaa kun puuroa siihen kaveriksi tl rasvaa tai marjoilla tai sokeritonta mehukeitto tms.

josskin välissä sitten saatan ottaa viiliä tai jotain hedelmää  tai  molempia riipuen nälästä :D  oisko se sitten  sitä välipalaa...

sitten iltpaivällä kun kaikki on tullut kotiin ja olen tehnyt ruuan niin tällä hetkellä olen melkeen aina muutamaa poikkeusta lukuunottamatta tehnyt itelle jotain muuta helppoa..koska esim.eillen tein lasagnea, ei mulle ois riittäny pikkupala ... siihen tulee himo jne.eli mieluummin ei minulle.. sekin pittää opetelle että annoskoko ei voi olla kolmea lautallista..toisaalta HYVÄ nyt sitä lasgnea jäi miehelle töihin evääksi .... keittoja kyllä syön ja perunaa jos keitän sitä syön mutta kastikkeen tilalle jotain muuta esim. lohta.Niin ja tässä kolmen viikonaikana on menny kyllä aikapaljon keräkaalia siitä oon tehny salaattia ja jos jonniimoista kasvis mössöö  :DD on se namia ...

Marjoja niitä menee ja aika paljon...ja VETTÄ

Iltapala leipää,rasvaa, juustoo kurkkua..ehkä viiliä..

Enemmän on ollu kala painoitteista  lohta ..tonnikalaa.... no nyt tietty ostin sen nakkipaketin5% niin oon siitä joka päivä muutaman syöny...ja jos jotain leivänpäälle eksyy  leikkelettä lasken pv pistelaskimella pisteet .. se on kyllä kätevä toi laskin..käytän myös pippuri tuorejuustoa 13% lähespäivittäin en paljoa mutta vähän...mitähän vielä...no olihan tuota jo tässäkin eli paljon menee kurkusta alas...ja varmaankaan kaikki ei ollu edes tuossa...ei vaan nyt tule mieleen...

Kivaa päivää :)