Laihdutus päivät lisii huimaa tahtia siis päivät kuluu nopeasti :)

Aamulla puntarilla oli tapahtunut peräti jotain :)  toivottavasti olis sama lukema myös maanataina tai jopa vielä parempi lukema kun tänään ;)

Nyt on töissä reilu viikko käyty ja olen onnistunut pitämään ruokailut sallituissa rajoissa jeeeeeEEE olen tyytyväinen tästä on hyvä jatkaa ens viikkoon joka sisältää myös työterveystarkastuksen ..viimmeksi oli kolme vuotta sitten ja paino silloin 90kg muista  hyvin..nyt  reilu kymmenen kiloa enemmän :/ mutta toisaalta hyvällä mallilla koska olihan se vuoden alussa 116 kg että pientä parannusta...pieni paniikki on siitäkin..kun olen tällänen panikoija niin minkäs teet...

Huomiseksi ajattelin tehdä sellasen juustokakun mustikka-valkosuklaa mutta en ajatellu maistaakkaan...sitten mennään syömään mun vanhempien..houkutuksia..houkutuksia mutta jos jotain otan niin pisteet ylös sillä niistä selviää :) olen ehkä oppinut jotain? sitten vaan pitää sen syömisen rajoittua siihen hetkeen ja se ei saa jatkua ..helppoa ;) sanoisinko...noi ei se todellakaan ole ihan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin helppoa mutta päivä kerrallaan..pitää ottaa nutriletit  käyttöön  loppupäiväksi jos jotain täytyy syödä ja tuleekin syötyä kun äiti on ruokaa laittanut..ja puuro on pelastanut minut kyllä monelta "nälältä" mieliteolta ...kokeilpaapa ;)

Mut joo nyt viikoloppuna olis kahdet synttäritkin mutta pistin muut "asialla" eipähän tartte jok ahetki olla houkutuksien äärellä... oikeesti mulla ei kyllä tee edes mieli mitään herkkuja...löysin paketin joulusulaatia kaapista ...jossa oli päiväys menossa tässä kuussa käskin muiden syödä sen pois koska päiväyksen kohta menee umpee ym. nokka kiinni rasiassa tuoksuttelin suklaata mutta se ei edes tuoksunut hyvälle :O ei tehny mieli ottaa palaakaan...pari palaa valkosuklaata olen syöny toissaviikolla ja sekin maistuu  jotenkin huonolle eli mun makuaistini on tottunut porkkanalle  sekin maistuu makeelle...taas tuuletus ja iso jeeeee <3parempi siis pysyä erossa edelleen nuista "nautintoaineista"  ;)

nyt ostamaan pari lahjat  ja jotain kakkuun tarvikkeita et saan tehtyy kakun.. palataan viimestään maanatain punnitus tulokseen ;) ..en jaksa edes tarkistaa mitä kirjotin niin voi puuttua kirjaimia ym.. mutta kuha suurinpiirtein saa tolkun niin hyvä <3