eli todella rankkaa on ollu töissä.. joten syömiset ja liikunnat on nyt persuuksilleen  ollu..

eli silläpä saralla ei uutta .. toi työ putki varmaan loppuupi tos ens viikolla  Onneksi!!

en kyllä jaksaisi noin rankkaa työtä tehdä, mitä nyt on ollu kaksiviikkoo ei minun kropallani EI!

Asiasta toisee mulla, oli kirppis paikka ja sain 380 euroo ,siis en voi käsittää että noin paljon sain..

ennen markka aikaa sain ehkä saman verran markoissa ja oli paljon..mutta nyt saman euroissa USKOMATONTA!! täytyy kyllä täs joskus ottaa uudelleen paikka kun noin hyvin menee ryysyt ja tavarat kaupaksi  :) meillä niitä on nurkat pullollaan ja haluun päästä kaikesta ylimääräisestä "törystä" eroon ..niin kyllä sitä rahaa olis menossaki tyttö olis vailla 270 euron talvitakkia voi kiesus itellä ei tulis edes mieleen katella noin kalliita takkeja!!

joo nyt mun täytyy kyllä yrittää painella tonne ulos lenkkeileen viimmeksi kun olen käyny lenkillä maanantaina.Toisaalta 8 tuntii päivässä olen seisonut  jaloillani ja juossut hikipäässä ja nostellu todella raskaita laatikoita eli eipä tule illalla mieleen ennää illalla lähtee lenkille...tai tulee mutta ei jaksa ..