kastajaiset oli viikonlopuna selvisin niistä ihan ok jopa otin siellä yhden piirakan ja yhden keksin... ja täytyy sanoa kun vaan ruisleipää oon syöny , ni ei maistunu miltään ...ei tartte sitäkään lajia enää...niin ja keksi mauton  sinäänsä outoo mietin jo siellä juhlissa että onko mulla menny makuaisti vai mitä ihmettä??luulis jos kohta puolivuotta ilman sokeria on ollu et kun syö jonku ällöpylly keksin että se on ihan ylimakeen makunen ..mutta ei se ei maistunut m-i-l-t-ä-ä-n..eli sitä lajia en tartte enää jee!!!

paino oli tippunna mukavasti johtuu eillisestä koska eillen oli vielä 85.4kg, eillen tuli syötyy aika vähän. aamulla grillattiin pihviä ja kasviksia ja päivällä se piirakka ja keksi ja illalla jugurttia ja leipää .. noh toivottavasti pysyy nyt alle 85kg toi paino ja uusia tavotteita kehiin ;) ..nyt en laita suuria tavoitteita koska kuhan tippuu se on pääasia eli heinäkuun loppuun mennessä jos alle 80kg painas ni ois kyllä hyvä juttu.

Nytkin jo oon toosi tyytyväinen ihanaa olla hoikempi vaikka on vielä piiiiiitkä matka mutta tää on ihanaa!! ennen tosiaa joko en ottanut mitäää juhlissa kun "muka" olin laihiksella ,ja jos sit en ollu, otin varmasti joka laatu ja nyt valitsin omasta mielestä terveellisemmän vaihtoehdon eli sen piirakan( ilman munavoita) ja tuli hyvä mieli voittaja olo suorastaan, minä pystyn minä kykenen..minä osaan kontrolida jotenkin  itseeni jeeeeeeee!!

Mukavaa laihempoo viikkoa kaikille tänne eksyville :D