Reissusta on palattu ja putki päällä. :/

On se surkeeta,hävettää ja on paha olla kun tursuaa ja pursuaa..Se käy niin helposti lihominen kaikki mitä ylimääräistä sitä syö on minulla heti vyötäröllä!

Joka aamu tässä  viimme maanantaista olen yrittänyt mennä entiseen kevyeen malliin viimmestäään illalla se repeää yritän löytää syytä miksi en onnistu.tänään on onnistuttava katkaisemaan tämä kierre!!

...ja että mitäkö olen syönyt ..no kaikkea mitä en normaalisti syö..on menny munkkia ,keksiä,jäätelöö,suklaata,karkkia,karkkia ja vielä karkkia...lista on loputon oon varmaan syöny kuukauden syömiset viikossa hävettää..

Sitten toissa iltana mulla meni niska juntturaan ja on tosi kipee siis niin että en tiedä kuinka minä tästä töihin selviän??onko tämä niska vaivakin ressistä?? en tiedä vaan on kyllä on pahana!!!ja jotenki se revähti kun suihkussa pesin HIUKSIA niin tuntui että nyt revähti..ja päätä ei pystyny eillen kääntämään tänään hieman tuntuu paremalle..ainakin nukutun yönjälkeen vaan ei tämä hyvässä kunnossa ole eikä se nyt ihan paras ollu ennen tätä revähdystäkään ollu..voi..voi..jospa tapahtus ihme parantuminen pakko päästä töihi!!!

Lenkille se on työnnyttävä..toukokuun lenkit on aika vähissä :O..mutta kuhan töihin pääsen niin aktiivisuusmittarit varmasti menee päivänaikana aika hyvin "täyteen" saapi nähä..ihan kiinnostavaa nähdä mitä se mittari sanoo...

Eipä tässä muuta nyt  se on  tämän vuoden toinen tämämmönen  syömisputki ja kyllä pitää saada tämä syöminen kuriin ei oo hyvä olla nyt!!