Plussaa tuli niinkuin oli odotetaavissa +2kg varmaan oli enenmmänkin lauantaina mutta kiinni on saatu taas  laihdutuksesta ja matka jatkuu.Uskomatonta että se kerää nestetä mulla äkkiä tai mistäpä minä tiedän onko se läskiä vai nestettä mutta kaksipäivää muutamia alkoholijuomia terassilla.. amarillossa syönti,yksi jokin chili nyhtö possu hamppari,hotelli aamiainen,lounas abc.llä  niin ja pizza puffassa syönit en kylläkään edes syönyt pizzaa kuin muutaman ohuen palan ja salaatta ja tietysti jäätelöä..toisaalta onhan tuossa ja kaikki tommosta mättöä ihme että oon osannu palata takaisin laihdutukseen että ei jääny ns.päälle oonhan mä jo oppinu??no edes  vähän.. noiki syömiset ois voinu tietty jättää välistä niin ois täydellistä mutta on loma ja pitää pikkusen edes nautiskella ja mikäs  se parasta  kun syöminen :D no tuli sit syötyä :O

mutta  joo toinen viikko lomaa lähti nyt käyntiin ja tämä viikko mennään kyllä sata varmasti kevyemmin on se olo paljon mukavampi kun  syö kevyesti.

kuuma on ollu ja tän kuun lenkkeilyt on kyllä toooooooosi vähissä yksi ilta käytiin lenkillä joskus  puol11 illalla ei ollu kuuma mutta oli itikoita ihan älyttömästi niin ei oikein sekään inspiroi..mutta uimassa on tullu käytyä järvessä eillenkin yli kolme tuntia mennä hurahti uidessa ja uimapatjalla kölliessä :D

kyllä se kylmä on parempi kun kuuma  olen niin lämminverinen että talvella on helppo pukea lisäkerrosta  jos pakkanen paukkuu -30 mutta mistäpä vähennät tällä helteellä??? ja eikun on tukalaa...

mansikoita ja leipää &kahvia aamupalaksi ja koneellien pyykkiä pyörii  siitä on tämäkin lomapäivä tehty...