kauvankohan jaksan vielä  tänne päivästä toiseen samaa valitusta et olen taas mässyttäny ja seuraavan päivän muka laihistelen ja taas mässyy ja..ja...

tiedän et en paljoo kyllä innosta näillä jutuilla ketää ,mutta sen tiedän et monella sama ongelma..

pitäs varmaan ekas lopettaa koko laihdutus koska lihon vaan...

lenkkeilly sentää oon mutta kyll se ottaa päähän kun parin viikon päästä on ne pikkujoulut ja sit olis kastajaiset, ni eipä oo sirkustelttaakaan mitä laittas päälle!!!!

ja nam..ku kahtoo kaupassa kuolavaluen joulusuklaahyllyjä ... miksköhä mulla on vaan herkut mielessä?aika kuppasta aina muka nälkä......nytkin....

toisaalta torttuja sun muita olen päättäny tehä vasta joulukuussa ni eipä tule syötyy niitä ainakaa..

niin ja yhtää joulusuklaarasiaa ei myöskää vasta kuin jouluviikolla ...yritän ainakin..

minut on varmaan luotu läskiksi kun tää on niin vaikeeta !!olen varmaan jo yli satakiloo puottanu painoo elämäni aikana ja tässäpä tulos voi perkl......

kylläpä taas on ahistunu olo.......jospa täätästä mieli virkistyy kun lähen tonne ulos lyllertämään ....  :(

 

e