Kävinhän mä  eillen lenkillä jes! vaikka tappista se oli kyllä..

ilma kylmenee ja mikään sovi päälle..

tilasin täräyttää..äsken  talvitakin suurta kokoa :( 50 torstai merkkisen c+ olen hyväksi havainnut torstai merkin minun vartalolle sopii niin sillä usklasin tilata. toki palutan jos ei sovi oli niin tyyris..Toisen takin tilasin ellokselta sellaisen softsell takin pitempi mallisen... 

Kokeilin viimme talven takki ..sopihan se kiinni mutta "soi" päällä  tämä on ainaninen ongelma minulla ja nyt sitä ollaan niin suuressa koosssa että ei sovi  sitten taas mikään päälle.. tällä hetkellä on 1 takki mikä on sopiva eli sillä kydään kaikkialla lenkillä töissä kaupassa ..ei siis kiva ollenkaan..tuon softsell takin tilasin kossa 52 saapi..nähä onko iso yläosasta, kun minun pylly ja maha on semmonen pallo ja yläosa normaali niin ei oikei nämä ison koon vaattet käy minulle.. muttta toivossa on hyvä elää että ovat hyvät :D ja tässä kun pienennytään  ;)  niin takkia kyllä löytyy ainakin koosta 40 ylöspäin..huoh.. on 46 ja 48 talvitakit ihan piimaa en raski hävittää..musta ja toinen valkoinen niin eivät häpeä uudelle väritkin neutraalit..niin ja viimme talvena ostettu koon 48 harmaa on myös kaapissa..nyt tilasin myöskin harmaan talvitakin lempiväri tällä hetkellä siis ollut jo monta vuotta.. toisen takkin jonka tilasin on sitten musta..

tänään menen lenkille vaikka kuin väsyttää ja ottaa kupoliin niin etes 3km ois hyvä..

että näin nyt eillistä keittoa ja lepäilyä..