Mikäs tässä kun uskaltautuu viikolopun jälkeen hyvillämielin puntarille (kun tietää tehneensä NIITÄ oikeita valintoja)-300g ..Jep miinus- merkkinen luku joka tauksessa vaikka olen ollut kyllä tiukkana mutta enenpi ei keskiviikosta ole näköjään tippunut.. tyytyväinen silti olen koska nyt on mennyt hyvin, ääeimmäisen hyvin jopa viikoloppu vaikka on tehnyt mieli kaikkee mutta nyt on löytynyt itsekuria pysyä karkeista ja herkuista erossa jes!!

Vuotta (päiviä) ei ole enää paljon jälell.. pudotettavaa siihen kolmeenkymppiin(-30kg tavote) on matkaa-3,4kg  tällä tahdilla mahdoton tehtävä ..tulossa taas vaikka minkälaista kekkeriä...mutta KUITENKIN loppuvuoden yritän  kovasti mennä samalla tyylillä pikkusen vielä toivon viikko pudotuksia isommiksi mutta kun tulee juhlanaika(esim.pikkujoultut) niiin annan itselleni luvan juhlia (vähän)  ja kun tulee vuoden viimmenen päivä teen jatko suunnitelman mutta nyt kuitenkin tavoite on se 86.1kg edelleen..

Voimavanne pyörii edelleen :) lähes jokapäivä .. nyt ennätys aika minulle 5min yhelle kertaa pysyy lantiolla tippumatta painoahan tällä vanteella oli 1,2kg se vaan jotenkin on ruennut sujumaan vaikka alussa pysyi VAIN 5 kierrosta!!!!mutta minulle niin moni on siitä sanonut että jatkat vaan harjottelua vaikka sen 3 viikkoo niin  kyllä se rupeaa pysymään ja niinhan siinä on käynyt uskomatonta!!onhan tässä tietysti kulunut harjoitteluaikaa jo parikuukautta :D mutta olen kyllä tyytyväinen jospa se johonkin syviin vatsalihaksiin auttais jne...

Mites muilla sujuu laihdutus??  :)