on ihanaa kun työ viikko on ohi!!

olen niin väsynyt mutta onnelline kun on pari vapaata..

remontti on sujunu ihan hyvin tähän asti..purettu on kylläkin vasta taloo..

maanantaina tuleepi rempa mies tänne töihin ja rupeepi sitte tekee olohuonetta

pikkuhiljaa valmiiksi (toivottavasti joutuisasti)..heh..heh..

sitten varmaan vuorossa keittiö mitenkähä voidaan elää ilman keittiöö..no kaikkeen tottuu

toivottavasti ei rupee syömään mitää hirveen rasvasii valmisruokii ku ei oo missä valmistaa..

terveellistä ruokaa täytyy grillailla ja keittää potut ulkona ym...ei muu auta on rakenettava "kesä keittiö"

vaikka autotalliin hah..hah..tai toisaalta olen tilannu hyvän ja lämpimän kesän ni voi olla ja syödä

ulkosalla..ja kuukaudessa rempan pitäs olla jo voitonpuolella toivotaan että ei  tuu ylläreitä kun on vanha talo kyseessä..kyllä mä luulen että pystyn olee pisteillä vaikka rempataan ei pidä sortuu mihinkää ylimääräiseen ja syötävän vaikka monta kiloo mansikoita jos herkkuja tekee mieli..jooo mut lastenkin kannalta on pakko tehrä syömäkelpoista sapuskaa jokapäivä ja eipä paljo oo vaihtoehtoja ..mut

tätä kestää vaan pienen hetken vaikka nyt toivottomalta tuntuukin mut nyt laihdutukseen palatakseni...

siis aamulla puntarissa oli lukemat alle 94..eli on ihanaa kun olen jaksanu ja nyt rupeepi jo näkymäänkin

ja tuntumaan mitä olen saanut aikaiseksi ...on pari vuotta kun olen painanu tän verran niin ihanaa

kun saa jotain aikaseksi eikä vaan ahmi kotona murehi läskejä...

lenkkeilly olen kans tälläviikolla  tänää taidan pitää välipäivän ehkä...mut ylpee olen kun olen jaksanu liikkuu vaikka väsynyt olen alvariinsa ja välillä ei jaksais millään nytkin meinaan nukahtaa pystyyn joten otan pienet tirsat  ennen kuin ukko tulloo kotiin...   :)