siitä painon pudottamisesta jota oon siis "HARRASTANU" viimese kymmenen vuotta aika heikoi tuloksin kyllä...aina alotan ja lopetan kyllä päätän kovasti että nyt tänään ja taas tänään.Siis tänään olen todellaki taas päättänyt alottaa ja taas sen viimmesen kerran parantoo elämän...Ni maanantaina hyvä alottaa :) ja toivoa sopii että kaikki keinot käyttäneenä ja hyviäkin tuloksia olen pystyny joskus tekemään niin tämä blogin pitäminen on vielä jäänyt kokeleimatta elikkä jospa tästä olis apua(heh..viimmeinen toivo)..toivoa sopiii nyt kun ei oo mistään kilon tai kahen kadotuksesta kyse vaan ihan sairaanloisesta ahminnasta ja siitä seuranneesta painon noususta..mutta ku ruoka on niin pirun hyvää van ei auta nyt on viimmenen korjaus liike tehtävä tälle ainaiselle jojoilulle!! kohti parempaa todellakin parempaa elämää!Jota mun ylimääräiset läski kasani vyötäröllä hiastavat..mutta pitkätie on edessä pitkä matka siihen ihanaan tunteeseen olla normaali painoinen on todellaki pitkä vaikka olen sen luontoinen että kaikki heti tai ei mitään saapi nähdä mitä tästä tulloo mutta unelma se todellakin on takaraivossa...!