Uskomatonta söin viimme viikon herkkuja ja mättöö ja vaikka sun mitä ja viikoloppuna jatkui sama TAAS ja TAAS...vaan se tässä on omituista että normaalisti minun paino olis jo tuolla syömisellä noussu 3 kg niin  paino oli noussut 0,6kg parempi näin...

kun on ressi ,niin eipä se ookkaan mulle niin helppoa kun sitä pitää ruokaa jotenki lohtuna kun on kurjaa.. niin muka saa jonkun "helpotuksen" siitä kun ahtaa itseensä niin paljon että on räjähtämispisteessä :(  sairaus tämä on ....ja olohan ei ainakaan parane..

Eillen kävin partusrissa ..leikkausta ,vaalennus hiuksiin ja kulmat ,että piristi..Piristi niin paljon muka että eillen söin kiltisti ja pesin meidän omakotitalostamme ikkunat!!!!!Huhu..huh..Mistä sitä virtaa riittiki ..illalla vielä lenkille.. Hyvä minä.

Parturista vielä sen verran että kun istuin siinä penkissä ja edessäni oli kokovartalo peili josta siis näin itseni kun istuin siinä niin itku siinä meinaa tulla...on sitä kauheen näkönen röhnäke :/

Kysymys:ette arvaa mikä mulla oli mielessä kun siinä penkissä istuin?

Niin laihdutus tietysti,,, niin kuin monesti jossain pukukopissa tulee samanlainen ahistus että pois täältä ja äkkiä...

On sitä kyllä yksi saamaton  p***a................................................................

..mutta tämän asian voin vain minä itse korjata ja tiedän kyllä miten se tehdään..

Pikkusen meinaa ressata myös ensi viikkokin kun alkaa työt päivä ei vielä ole ihan varma mikä päivä ,mutta tässä lähiaikoina ,,niin on se kyllä kiva mennä tämmösenä lihavana tekemään niin saakelinraskasta työtä että...

Minä laihdun ,minä laihdun ,minä laihdun 

pitää rueta lukemaan tuota painonvartioitten Motivaation askelin  kirjaa  =)jospa siitä sais jotain  lisä innostusta tähän minun epätoivoiseen tilanteeseeni ..

Kirjan aloitus sivulla ensimmäinen lause :Maailma on täynnä päätöksiä.

Kirjan viimmeinen lause :Sinä pystyt vaikka mihin..

Eipä nyt sitten muuta..minä pystyn..minä laihdun..minulla on tavoite ja sitä  kohti :)