vaikeaa..vaikeaa..ja vaikeaa.. siinä  taas tämän hetken tunnelmat :(
mistä johtuu että en osaa enää laihduttaa??miksi on tämmösiä ihmisiä yleensä maapallolla jotka lihovat ja lihovat..minussakin on niikuin kaksi normaali kokoista ihmistä..minä olen syönyt ite itseni tämmöseksi että mä vihaan itseäni...vihaa kyllä paljon muutakin tällä hetkellä..
Sitä myös mietin että kun pääsee yhdestä ahdistuksesta niin  joku toinen paska sitten tulee tilalle!!!!!Miksi!?Perus luonne on positiivinen tai no  ehkä se näyttää sille osaan vetää aika hyvää roolia sillä suunnalla toisaalta pännii aina kaikki..miksi oon tämmönen...ikäloppu ja ei hyväksy vieläkään itteesä..arka jalka..läski.
nyt vaan pitää olla ostamatta kaappeihin mitään herkkuja eillen siellä oli siis OLI suklaata ja ne meni minun kitusiin..en saanu rauhaa ennekun oli syöny ne :(..puntarille en ole vieläkään muistanu mennä..ehkä mä huomenna..että mä vihaan...tätä saamatamuutta..
kuukausi aikaa pikkujouluihin toivotonta tämä on ,,mutta kyllä mä yritän...
Mä oon myös miettiny nuita makeutusaineilla makeutettuja ruokia ja juomia et onko ne hyväksi vai ei?? mitä mieltä??onko totta että ne vaan lisää syömis himoa?itselläni kun tuota limpparia on menny kurkusta alas liikaa..sitten noi jugurtit ym..
Ja miten minä pääsen eroon nuista karkeista ja suklaista?????
Tilanne on paha.
Mutta jatketaa nyt paremmalla onnella tänä päivänä...