Saavuta se mitä haluat! Lause saa minut ihan kauhun valtaan  koska tällä hetkellä minulla on piiiiitkä ja kivinen tie edessä edes saavuttaa se alle 100kg.. en jaksa edes ajatella kuinka paljon minun pitäis pudottaa painoa  se on hurja luku se! Pienin askeli on mentävä ei auta muu..

unelmista kannattaa paloitella isoja ja pieniä tavotteita ja itsellä se iso tavoite on alle sata niinkuin aina :D 

Pienenpi tavoite on alle 115kg ja toinen odottaa siellä 110kg minun on vaan jostain kumman syystä aina tehtävä näitä tämmösiä "läski"paino pilkkomisia..

Korvien välistä kaikki on kiinni eikä mistään muusta sen olen tiennyt aina ..jos asiat on "piänsisällä" hyvin silloin se laihdutuskin onnistuu..

mut..jos ihminen on puolet elämästä laihduttanut ja tulos on tämä jotain on suuresti pielessä........toki elämässä sattuu kohdalle asioita jotka vaikuttavat koko loppu elämään mutta niiden asioiden kanssa on vaan pakko elää ja elää elämäänsä  eteenpäin..

-iloitse joka hetki-vaikka läpi kyynelten-

Minulla siis on tämä "levy" ollu päällä joko kohta 20 vuotta ELI en kadu enää asioita jotka tapahtuivat ne on mennyttä!!!! joten hei hei.. en uhraa enää  yhtään ajatusta mennelle laihdutus "uralleni" siirryn oikeasti nyt eteenpäin ei ole vaihtoehtoa.

Liityin fb sellaiseen  ryhmään joka liittyy laihdutukseen..jännä sinäänsä kun minulla on yksi ns."tunetematon" fb kaverina johon olen tutustunut blogin kautta kylläkin jo ainakin 7vuotta sitten mutta sen kummemmin emme facessa keskustele roikutaan vain "kaverina"  niin hän oli keksinyt tämän rymän perustaa ..

taas aika sekavaa mutta olokoot :D 

p.s kaikki keinot käyttöön