..eillen olin jo keskiviikossa... sitä se teettää ku työttömänä tyhjän toimattajana kotona maleksii et männöö iha muisti ...ja ruokahalu eikun kasvaa syödessä niinhä se menee.. niinhän.?...

No sen olen päättäny että kun toi joulu on ohi, ni sillo on myös suklaat nakkaan nurkkaan..ja kaiken muunkin ylenpalttisen syömisen sit se loppuu ja alkaa tiukka linja karkkia ei ollenkaan, koska se on vaan pahasta minulle...se on sitte 777 kerta varmaan mutta minkäpä voi...tyhmästä pääst kärsii koko" ruumis"!

Joulu lahjoja sain eillen paketoitua ensimmäiset paketit..harvinaista mulle et näin myöhäseksi olen jättäny ostamisen yleensä ostelen jo  marraskuussa mut nytte on vaan jääny....noh....kerkee vielä .

Kortteja vois tänään käydä ostelee  kun neki jääny viimme tippaan..yleensä neki ajoissa laittelen..jotenki vaan on sellanen olo ettei millää kehtais....

Sisälle kyllä olen jouluu laitellu ajat sitte,mutta ulkona ei ole kuin yhdessä lyhdyssä jouluvalot sisälle survottuna... ja muutama lyhty,,,yleensä virittelen valoja joka paikkaa  mut nyt olkoo ilma ku ei oo tullu laitettuu eipähä tarvii sitte ottaa poiskaan hah..hah...

Syömisitä sen verran et en oo laihutellu... mutta joka päivä oon melkein lenkkeilly..että jos jotain huonoo ni hyvääki......

pitäs rueta ruuan laittoo.. jos tekis ..hmmmm..vaikka makkarakeittoo...