eillisestä sen verran että tein pizzaa ja tietysti söikin sitä voe vit...

tyhmää perk..tyhmää..

mä vaan lihon vit...

en haluu lihoo van toinen puoli sanoo että syö..syö..haluaaapi samaan painoon kuin olin voi helv...

HALUUN LAIHAKSI !! tän on loputtava tän ahmimisen  ei tää voi jatkua näin..EI,EI...

tänään en oo suunnitellu tekeväni mitään herkkuja /syöväni niitä van nyt kun kehun ni kohta löydän itseni mässyttämässä..vaikeeta...

jostain kumman syystä olen palannut" entiseen "elämään TAAS kaappeihin oon ostanu herkkuja ja ..ja.. ei niitä oo ollu puoleen vuoteen siel ni miksi ne nyt pursuaa herkkuja ja  TIETYSTI  ne kummittelee mun mielessä ja niit pitää sit syödä ja AHMII perkl....

onko kellään samoja ongelmii...?? ei oo itsekuria ollenkaan ei sitte vähääkään.....

lenkillä oon sentään käyny tänäänki et jotain positiivista ...

kokoajan ahistaa pelkkä ajatus että lihon ja se on sitte helppoo ei tarvii ku paripäivää syödä ni viikkojen tulos on tipotiessään...pekl...vit..

ELI huonosti meneee!!!  niin siis edelleen sitähän se on viimme viikot ollu ...ei tuloksii ..perkl.....