söin eille karkkii ja täytyy mainita et niin kävi viimme lauantainakin...pisteet menivät siis yli viimme lauantaina ja eillenki neljällä pisteellä..eille puntari näytti 94kg mutta tänää oli 94.9kg mikähä lie huommise tulos..tänään olen tietty ruodussa pysyny ja pakko olis se neljä pistettä jättää syömättä ei muute hyvää seuraa..turhaaahan se on ravata puntarilla jokapäivä mutta se on aina niiiiiiin kivaa kun paino on joka aamu vähemmän ja vähemmän :)  . .eli kyllä laukkaan jatkossakin.. mutta noi karkit olis jätettävä et ei mee ihan taas läskiksi tää homma tietty vähissä määrin mut ku mulla ei pysy kohtuudessa millonhan opin syömään karkkia vain vähän eikä sitä 300g pussia siltä seisomalta ym...

Muistaakseni 8 viikko alkaa tänään jos laskuissa olen pysyny ja nyt viimme viikolla söin siis ekankerran karkkii mutta eillen ei olis kyllä pitäny..ku painoki jo näytti hyvälle pitkästä aikoo..no hyvä että olen jaksanu tän kaksi kuukautta todella hyvin ei oo ollu yhtää vaikeeta olla ilman sokeria paitsi nyt mitä tää kaksi kertaa...

Tästä on hyvä jatkaa seuraavat 2 kuukautta ja vaikka pääsis alle 90 heinäkuun puolella ..se olis realistinen tavoite yhtä hyvin jos menee ni kyllä se putoo..

Olen ollut tosi väsynyt nyt viikonlopun muutenkin en ymmärrä mitä johtuu liekkö työ  joka rupee tuntumaan jo luissa ja ytimissä on sen verta rankkaa viel muutama viikko jäljellä ja sit syksyllä uudelleen...

Nukuin tos parin tunnin päikkärit ku pitäs lähtee kahtoo pesis peliä kohta, oon innostunu  uudelleen pesiksen kahtomisesta nyt täs muutaman vuoden ..ei  kyll nyt hirveenä innosta tonne kylmään lähtee mut samapa toi ei tuu syötyy iltasella kotona ku sillä töröttää istuu..jos ei sit hairahdu ostaa jotain makkaraa..ei pidä edes ajatella sellasta..hyi..minnuu...van kylläs se tuoksuukin hyvälle ku ulkona on ja makkaraa paistetaan kojussa ja kyllä se maistuukin muka paremmalle ku omat makkarat kotona heh....

mutta nyt eka formuloita ja sit pesistä oikein penkkiurheilua kerrakseen :) !