kun puhe tulee laihdutuksesta  sellaisten ihmisten kanssa joille lihavuus ei ole ongelma..................................

heiltä kuulee jos jonkinlaista esim.Ei kaikkien tarvitsekkaan olla laihoja..ei ehkä niin!!!! mutta heillä ei ole sitä ongelmaa niin ei voi tajuta miten kamalaa on olla lihava vaikka en olekaa kuin sadan kilon keijukainen niin silti se on kamalaa..

sit on myös tällästä kuullut monet kerrat :mutta ethän sinä ole lihava näköinen , en ehkä heidä silmissä monikaa ei uskois että paina  noin satakiloo koska mun kaikki läski on kertynnä mahan sudulle ja osaan piilotella ne varsin hyvin...mutta "vääristynyt" peili kuva kertoopi että lihava läski löllö oon...

 entäs sitten kun on jollain" laihdutus kuurilla " ja sattuu olemaan jotkut juhlat ja olet laihtunut jo vaikka 10kg ja pyrit tiukasti olemaan sillä linjalla et mitään en ota...niin kuulee niiden suusta joilla ei ole mitää ongelmaa sen voileipäkakun puolesta voivat vetää iha mitä vaan lihomata..että kait sitä nyt yhden palan voit ottaa ,eikän yksi pala näy missää ..niin eihän se näykkän ..mutta siitä voi seurata ihan ahminttaa ja laihutuksen lopetus ..yhestä palasta kiinni.... elämä.. saattaa mennä koko kakku ja sen jälkeen puol vuotta  mussuttaa  surutta kaikki takas mitä on  laihtunu..ja kierre on valmis...

olen myös kokenut joskus sen laihemman puolen... pituuteni nähden ..muistaakseni minun ihannepainoni on jotain 52-68 jos nyt oikein muistan ..laihutin silloin vuonna nakki 59 kiloon eli ihannepainoni puoliväliin  ei siis liian laiha eikä siis ylipainoinen.. niin kyllä kuuli kaikenlaist et mikä sairaus sinulle on tulle ..älä laihuta  enää...menee rumaksi jos liika laihuttaa??????mitä se yleensä kellekkää kuulluu millanen on ...pää asia olis se et itse hyväysyis ittesä ja mä en hyväksy ..ennenkuin olen laihtunut....piste.