4.päivä ja älytön nälkä ollu jokapäivä..sitä sepä se on jos kerta ahmii aina pahaan oloon asti ihtesä, ni sitten mahalaukku on venyny niin isoksi että on kokoajan nälkä..en ole syöny karkkia  oujee..tekee kyllä mieli..olo alkaa menkoista huolimatta olla parempi kuin maanantaina ..kun vaan pysyisin nyt tiukkana ja en sortuisi..kaksi viikkoa työn alotukseen ja olen tässä kunnossa :(..jaksanko?mihin tämä talvi oikein meni...nopeesti on mennyt kyllä..

Tiedostan että mulla on kevät väsymys tullu...ja muutenkin väsymys kaikkeen on ollut toisaalta raskas talvi johtuen aika monesta asiasta ei niinkään siitä että olen ollut kotona työttömänä mulla kyllä aikakuluu ei ole siitä kiinni NAUTIN kun saan olla yksin kotona :).. kuulostaa varmaankin aika oudolta...

Nyt oon ollu aikalailla puuro-raejuusto linjoilla tietty ruisleipää ja keittokinkkua ym..paprikaa ja tomaatti,kurkkua...marjoja on tullu vedettyä...maanantaina sitten puntarille josko olis alle sata TOIVOTTAVASTI.