Eillisestä tuli laiska liikunnanosalta no tulihan tuota 11 päivää putkee vedettyä ilman lepopäiviä lenkkeilyy suotakoon sit.. syömiset meni hyvin synttäreillä pelkkää kahvia jes!

Tämänpäivän ohjelmassa ei ole ollut vielä juurikaa mitään uuninlämmitys ja pyykinpesua..yöllä heräsin kolmelta ja en saanut enää unta neljän aikaan vielä hereillä.. väkisin yritin unta ja onneksi se sitten tuli jossain vaiheessa ja nukuin yli kahdeksaan...

Tänään on mentävä lenkille..aamupaino oli satagrammaa enmmän kuin eillen päivittäistä vaihtelua..normaalia..hyvä puodotus on nyt kuitenki tulossa :)

ihmetyttää semmonen seikka kun ihmiset kommentoi nyt vasta kun on kohta vuoden laihduttanut ja sen melkein -30kg puottanut niin minun laihdutusta kuulema kuikelo??joo joo..aivanvarmasti joo...olempa laihtunut paljon jne..tämmöstä sitä eillen siellä syntymäpäivillä sai kuulla...minä en kyllä ole minussa kuikeloa nähnykkään...sitten 15 vuoteen..sillon kun painoin se 60kg niin voi sanoa jo kuikeloksi...nyt sentään painan  VIELÄKIN 28kg  enenmmän niin en oikein ymmärrä tuota kuikelo sanaa...ärsyttää..

pepsimaxin suurkuluttaja minä olen nyt 2 viikkona pystynyt olemaan ilman ja viikoloppuna olen juonut vain limuu ollaan ostettu vkl 2pulloo eli 2 viikkoon on mennyt 4 pulloa aika hyvin..koska oikeesti ois voinu mennä vaikka pullo per päivä :O ..eli 10 pulloa enemmän huh huh!!sanon minä... :O

että näillä mennään nyt.. ai niin ostin NYT JO jouluksi suklaa herkkuja saas nädä tuleeko tuhottuuu jo viikon päästä kauhistuin kyllä kaloreita pahimmasta päästä oli kyllä melkei 600kalorii ja 47 rasvaa/100g!!huh huh!!! sellasia tryffelitä mintun makusia..ei onneksi tee etes mieli ...katotaa sitten myöhemmin...