Mitä lähemmäksi vuosi käy loppuaan sitä enemmän minulla laihdutus käy mielessä .menee päivä/päiviä hyvin  sitten huonosti jne...voin huonosti kokoajan  vaatteet puristaa ja mikään ei sovi päälle AHISTAA itkettää ottaa päähän.

 

Tämä vuosi on ollut aika kakka.Työ paikka missä olen työskennellyt lopetetaan(päätös tuli asiasta jo maaliskuussa muistaakseni ),kuukauden tässä oon ollu..joten työttömän ToDELLA "ihana" arki on lävähtänyt päin pläsiä!!tässä siis yksi  "syy" minun lihomiselle en kestä mitää ressiä...siitä vaan pitäs päästä eroon ressistä ja myös te- NIIN JA LÄSKISTÄ..yhdessä haastattelussa jo kävin voi sitä panikoinnin määrää  ei oo mun juttu ei yhtään hyi ja hui.......jos joku asia  JÄRKYTTÄÄ mun elämää niin se vie mut syömisen syövereihin ja loppua ei näy !TAHDON  että ensi vuonna minulla on kevyempi "taakka" tasainen arki jossa on helppo hengittää ja että ei tarvitse kokoajan panikoida millon mistäkin...pitäs osata nauttia elämästä..

Tilasin itselleni Jutan voimkirjan..teen kaikkeni että saan käännettyä tän lihomisen laskuun.!!!!!! jouluna luetaan sitten voimaa itselle ;) kunhan kirja saapuu postiin varmaankin tänään.. 

Enää muutama yö jouluun nautin kyllä joulun tunnelmasta  meillä jo kuusi töröttää sisällä  :D  PArasta <3