En tiedä miten tän jutun saan nyt taas "pelittämään" olen syvällä  nyt..Miten huonolle tuulelle sokeri tekeekään....vihaseksi..hermostuneeksi ja päälle vielä tämä ruuan ajattelu mitä sitä seuraavaksi söis...

Eli eillen illalla se taas iski himo PAKKO saada karkkia jne :/...Kaksi päivää on varmaan pilannu mun alkuvuoden saavutukset mä en halua enäää lihoa yli yhdeksänkymmenen en,en en!!!

miten huono olo mulla onkaan ollut näitten kahden illan syömisten kanssa yök!!en mä tämmöstä todellakaan halua...en misään nimessä.. vieläkin olen kurkkuamyöten täynnä eillisten herkkuje takia vaikka painun nukkumaan jo yhdeksältä... sokeri överit ja tajukankaalle..niin siinä kävi... h-u-o-h...

Se on tultava loppu nyt mässytyksille!!

painun häpeämään ja kokoomaan itseni uuteen päivään ja karkit nurkkaan niitä mä en tartte...porkkanat kehiin...ja lenkille!!