Tähän ei ole minulla vastausta koska itse en osaa nauttia ja suurin este siihen on paino ja se että en näköjään osaa korjata tota paino asiaa..yritys(tä) on mutta...Nukkumaan meni noin 23.30 ja heräsin  JO 4.45!! huono yhdistelmä KAIKELLE..(uni on minulle a JA o .Kävin aamulla puntarilla odottaen että jospa olis tapahtunut IHME ja paino olisikin tippunut vähän enenmmän tai vähemmän.. paskan marjat! ei ole tapahtunut sitä ihmettä ei..Kyllä on nyt jokainen gramma tiukassa ,oon minä niin monesti laihduttanu että elimistö on sekasin varmaan lopullisesti :/ tuli älytön ärsytys...kiukku..inho..kaikki huonot ajatukset pintaan..

DSC_2411.jpg

En tiedä kunka jaksan selviytyä tästä urakasta jotenkin on ajatus siitä että toivotonta.. toivo on menetetty ja pyyhe heitetty kehään ja kirves on nakattu kaivoo jne...(osa123456789)

Tänään on 7 kevennys päivä ja veikkaan että tulee aika vaikeaa juurikin tämän huonosti nukutun yön jälkeen../ 7päivää ilman karkkia aika hyvin ei suklaatia eikä pullaatia sun muuta mutta tätä enen niitä kaikkia onkin mennyt kurkusta alas semmosta tahtia että heikompia ja jopa minua hirvittää.....

Mutta laihdutus päivä 7 on alottettu hyvin aikaisin ja nyt tsempit että en repeä ahmimaan...

Otsikkoon vastaus:Pudota painoa ja paljon! tämä on minun ohje minun siis onneen..moikka!

aamun lämpötila +2.9 kyllä se talvi tekee tuloaan :/

 

14249108_10208514674357301_1279758456_n.