kyllä tää on taas niin pyllystä ja syvältä..eillen menin ja söin karkkia ja sipsiä..

niin paljon että tuli ihan paha olo kysymys vaan kuuluu että miksi taas?

vaikka on menny laihdutus ihan hyvin niin tää masennus mikä tulee ahminnan jälkeen "iha sama"

kaikelle ... menee väärille raiteille ja alamäki alkaa En haluuuu...

onneksi mitään ei ole menetetty vielä kuin pysyn herkuista erossa nyt viikon lopun niin eiköhän se siitä..

toivottavasti ...

maanantainahan sen taas näkee..mikä  kannatti ja mikä ei onneksi ei ole vielä plussa viikkoja ollu mulla

joten suotakoon jos nyt yksi sellanen tulee...vaikka kylläpä ottaa nyt jo päähän..aamulla kävin salapunnituksessa ni se  näytti suuntaa alaspäin ..kyllä mulle passaa.. mutta tässä on pari päivää punnitukseen ni kaikki on mahdollista jopa se et heitän hanskat tiskiin ja se oli siinä..

vaikka en halua..mutta se on aina mulla tämmöstä että menee hyvin tai hyvin huonosti tässä opettelen varmaan loppu elämän sitä keskitietä miten pitäis syödä..

mutta jospa en heittäisi tätä tulosta minkä olen saanu ni kankkulan kaivoon koska se mitä olen tän eteen tehny niin on ollut kittuutus tie...ja se ei todellakaan kannattaisi koska nyt on jo hoikempi olo jaksaa paremmin,ei pakota enää nilkkoja kun ei ole niinpaljoo painoo ..läskii ..vaikka onhan sitä vieläkin ja reilusti mutta jos nyt en enää jatkaisi niin sitä olis kohta saman verran jos ei enemmänkin kuin aloittaessa..

siis nyt pitää piristyy ja unohtaa eillinen syömisten osalta ja nauttia ihanasta kesän juhlasta ...!!!!!!!!!!!!!!