40 päivää ilman karkkia ,kebabbia,suklaata  ym....siihe joukkoon kuuluu myös sian ja nadan liha..olen syönyt vain kalkkunaa,broileria ja kalaa ,sian ja naudan lihan asemasta...en ole ennen ollut ilman edellä manittuja lihoja(sika ja nauta)siis..aina olen syönnä...niin ja pasta yksi niistä monista ..olen huomannut että eipä ole tullut ahminta kohtauksia ollenkaan ..ennen kun söin pasta tai makaronia ni se syöminen jatkui ja jatkui ei loppua ...sit makeeta ja vähä suolasta  ym..nyt ei minkäänlaista ongelmaa..ei tee mitään mieli..ja jos huikone yllättä ni otan leivän ja se on siinä...

Leipää siis ruis leipää tulee syötyä aikalailla,aamulla kaffeen kanssa monta palaa ja ruualla(niin et nälkä lähtee,)toisaalta tietysti kohtuus mut kyllä mulla ainakin kärsii syödä aamulla useampi kuin kaks ruisleipä palasta.Meen vanhoilla pv piste oppailla/ohjeilla mitä minulla on koska ne olen hyväksi havainnut olenhan pudottanut kerran sen huikeat 50kg ihan niillä ohjeilla niin miksipä ne ei nytkin "toimisi"..niiii-n ja aika useasti  olen pudottanut sen kymmenen ja taas kymmenen ja ..olen kyllä ollut niin jojo kun olla voi ...

No nyt kummiski näyttäs et olen löytänyt rytmin syömisille... niin toivottavsti  ...

Kohta lenkille lumituiskuun jälleen kiva..kiva -10 astetta tänään...

seuraavat 40 päivää samallailla ni eiköhä jo ala näkyä ;)