On menny päin peetä..lenkkeilyt olen ahkerasti ja voima vannetta päivittäin pyöritellyt mutta SYÖMISET ne on retuperällä!! ei jokapäivä mutta värään suuntaan on menny ja kovaa....nyt olen saanut koottua itseni ja yritän että pääsen irti sokerista joka on se minun pahin "sudenkuoppa" josta kaikki on lähtenyt..niin hyvin miten on mennytkin niin en todellakaan halua pilata vaikka nyt tuntuu että kaikki hyvä työ on pilalla..Olossa se jo tuntuu nuo syömiset..itkettää miksi jälleen kerran pilaan kaiken...ahistaa ja mieli maassa ...miksi mä tungen ihteeni kaikkea moskaa, miksi minulla tekee niin mieli herkkuja koko ajan en kestä!!!!!!

1.tästä päivästä lähtien sokeri lakko (täys kielto herkut ja karkit) minun kropalla on parempi ilman sokeria

2.huomenna on noustava puntarille tuhot kirjattava ylös oli mitä oli..

näissä on jo minulla tekeminen...

taas on kone takuu huollossa siksikin ei oo taas oikein ollu intoa kirjotella...tällä viikolla pitäs tulla...