Taas on viikonloppu edessä. Minne nämä viikot katoaa??

Viimme viikonloppuna ostin uudet lenkkarit ja kyllä se vaan on niin että edelliset lenkkari olivat jo ihan sököt vaikka päällisin puolin ne olivat uudet veroiset, vaikka olin kävelty niilläkin jo ainakin 1000km nimittäin kun olen nyt kävellyt uusilla niin ei ole yöllä pakottanut lonkkaa tai sitten se on sattumaa..Mutta kun alotin taas kävelyn vanhoilla niin heti alko se lonkka särky ja kun vaihdoin uusiin kipu hävisi.

Taas on tullu minulle semmonen himo jotakin ruokaa kohtaa ja se on feta semmoset fetakuutiot jotka on ÖLJYSSÄ!! chilin makuiset. ei niitä kyllä montaa kärsi syödä rasvaa 27% mutta ai miten hyviä NAM!!! Salaatin sekaan olen laittanut ja tosiaan ehkä joku 6kpl ei niin vähästä miksikään tule mutta nautinto edes vähästä :D voisin vetää vaikka koko purkin kerralla...ehkä minun pitää jättää ostamatta niin ei tule sitä vaaraa että syön kerralla kaikki, eihän se iso purkki ole edes mutta kyllä siin suolaa ainakin on että saa turvotuksen takas ja helposti :D liikutaan vaarallisilla vesillä pitäs pysyä  tossa basillica valkosipuli fetassa joka on 3% sitä nyt saapi ihan oikeastikkin syödä..siis reilummasti..mutta on se nyt eri suutuntuma  tietysti ja arvata voi kumpi on parempaa vaikka ei toi 3% pahaa ole!

Eillen hain sen salmonella todistuksen ja oli nekatiivinen.. nyt voipi mennä sitten keittiö töihin ei ole estettä muuta kuin että ei ole oikei tuota taitoa kun en ole kokin koulutuksen jälkeen (siitä on noin20v ) tehnyt niitä töitä päivääkään..aika näyttää mitä ja minne lähiaikoina hui!Hygieniapassin olen kyllä suorittanut ja täälläkin aikoinan sitäkin panikoinut  jos muisti nyt pelaa vähäkään....