Tiistai meni hyvin syömisten osalta  ja lenkkilläkin kävin. Puntari on vielä saanut olla rauhassa.  Ei jotenkin uskalla hypätä puntarille ,on tässä pari viikkoa menny ns. huonosti joten tuloskin on varmasti hirveä(yllätys). Ei ole päässyt ns. laihtumaan vahingossakaan sitä ei ole minulle käynyt koskaan että olisi huomaamatta laihtunut! Kyllä siihen painon pudotukseen tarvitaan hirveetä työtä ja tuskaa joka ei kyllä jää huomaamatta ainakaan minulta ei putoa helpolla,toisin on painon kertyminen :/ sen osaan ja helposti

Pää lyö tyhjää mutta mitäpä sitä muuta voi odottaakkaan jos kotona ooon 24/7  TYÖTTÖMÄNÄ 

Olen ihan pihalla vähän niikuin puulla päähän lyöty. Taju kankkaalla kokoajan...päivistä sekasin ym. Ihan hajalla ja en oikein tiedä mitä tunnen tai haluan...vai onko tämä lopullinen painajainen josta en herään ollenkaan..

PITÄISI : iloita joka hetkestä ,nauttia,olla onnellinen jne...

ja minä TEEN: vaan makaan sohvalla itseni kipeeksi ja katson nettiä ja välillä katsoa töllötän tyhjyyteen... ja odotan että toiset saapuvat kotiin sitten illalla kouluistaan ja töistään  PIIIIIIITKÄT on tunnit ja pitkiä ne on ollu jo pitkään ja nyt kun loppui tuo työ  kesällä ja koko paikkaa ei ole enää .. aina on ollu joku "turva"  esim.puoleksi vuodeksi töitä jo 8 vuoden ajan niin nyt ei ole ollut mitään "tyhjää" tunnetta en vain kykene ajattelemaan mitään..........

mut joo tämmöstä surkeaa se on elämä ja kun sen niin itselleen tekee mm. omilla tyhmillä ajatuksilla..

mutt päällimäisenä ajatuksena(pakkomielteenä) mulla on kuitenkin nyt laihdutus.. onneksi närästystä ei oo pahemmin ollu ..silloin tällöin mutta ei semmoisena mitä se oli kevät talvella..

kait minä osaan tietysti iloitakkin asioista ja muutenkin minulla on huumorii aika hyvin  niin sillä sitä pärjää ..mutta olisihan se mukava jos elämä olisi pikkusen parempaa tai laadullisesti elämisen arvoista. en tiijjä..