Olen kyllä tosi ,tosi ilonen siitä että  aina kun olen muka maanantaina alottanut

laihdutuksen ni se viimmestään loppuu iltapäivällä,niin nyt ei ole sitten käynytkän

niin vaan hyvin meni eillinen syömisten ja liikunnan suhteen..

Mutta meikäläinen on kyllä siinä suhteen nin vaikee tapaus että vaikka menis

miten hyvin ni kohta kaikki voi olla ihan sama ja vetää kaikki mikä irti lähtee

pienet kivetki menis heh..

On nimittäin kokemusta niin hitosti tosta painon puottamista ja sen nostamiseta

että sitä ei uskoiskaan..

Suurin pudotus minkä oon puottanu niin on vuodessa 50 kg ja tosiaanki se 40 kg

on nyt sitte kasautunu vyötärölle 8 vuodessa prlk....

Niin miten sain puotettuu no syömällä terveellisesti ja käymällä painonvartioissa

ryhmän tuki paras tuki joka soppii miulle..mutta täällä korvessa ei oo pv.tä ollu

varmaa viiteenvuoteen joten nyt on iha yssisee yritettävä ja oonhan tosiaanki

tässä 8vuoden aikana laihuttanna millo 15kg millo5 ja 10kg aina korkojen kanssa

tullu takas oma on  vika niin !!! Tiedetään !!

Kyllä kun kahtoo nuita laihana otettuja kuvia ni muistuu mieleen miten pirtee ja

onnellinen olin vaikka joku on sanonutkin että ei se laihuus tee onnelliseksi

ni minut teki se tunne...motivaatioo on välillä vaikka muille jakaa ja välillä ei niiku

vois pätkääkään kiinnostaa vaan makoilla sohvan nurkissa syömässä suklaatii..

Tämmönenpä oon ja nyt on sitä virtoo ainaki alussa.. tiedän että vaikeeta on niin

se on ollu ennenkin ja tulloo aina olemaan minun kohdalla mutta sen oon päättäny

että jos laihdun niin paljon että oon laiha, normi siis, ni ikinä en anna itseäni lihottaa

semmoseksi mikä nyt oon!! yök ku peilin ohi kävelee ni ei voikku iteänsä inhota..

Mutta nyt tämä tyttö saapi lopettaa itse säälissä rypemisen ja eiku lähtee vaan lenkille

keppiä tosen eteen ...