....eli jos mää teen jotain ni mä se myös syön..eli eillen kun tein sitä tiikerikakkua ni vedein kolme palaa eikä se syöminen siihe loppunna vaan tein pellillisen lihapullia ja vedin niitä ainakin kymmenen!!!!!pikkusta rajaa....!!!!!!ONNEKSI EI MITÄÄN MUUTA TULLU SYÖTYÄ  YLIMÄÄRÄISTÄ SIIS..

pienen hairahduksen jälkeen.... olen ryhdistäytyny ja kävin jo aamulla lenkillä puol kasin maissa...pitää käydä kyllä hiihtää tänään myös on niin mainio ilima....

ja kakkuja en syö ..enkä kyllä pikkukummassa  kyllä rupea tekemäänkään koska mä ne syön kummiski .....

ei mitää itsekuria näytä olevan.. mutta sinnikkäästi...kyllä täytyy suunnitella sellaset sapuskat että mäkin voin hyvällä omallatunnolla syödä..mulla ei ollut tarkoitus siis eillen syödä niitä lihapullia vaan et teen muka muille niitä ja ite syön jotai kevyempää mutta EN VAAN VOINUT VASTUSTAA perkele !!!

..mutta nyt suihkuun ja sit pitää lähtee käymään ostamassa jotain vaatetta sinne kurssille ku ei mulla ole kun vanhoja "telttoja" jota ei viitsis laittaa päälle..pitää käydä ostaa joku "sirkusteltta" kokoo ei varmaa tavallinen teltta riitä....ei kyllä kiva oo mennä sovitus koppiin ku siellä rupee vaan enemmän ahistaa ku näkee mitenkä läski sitä onkaan...