Nälkä.nälkä..nälkä ..ja koko yön nälkä ..heräsin noin sata kertaa ja nälkä ..vessaan.. nälkä vessaan..nesteitä vissiii kertyny vähä tossa muutamien viikkojen aikana..niin ja kun ei oo ollu nälkä ,ku ähkyssä oon loppuvuoden ollu ja maha kasvanu isoksi että varmasti sopii kaikki mitä oon tunkenu ,ni nyt kun siellä oli vaan pelkkää iltapala puuroo ja porkkanaa ja leipäpala ni onkaitse nälkä ...

kyllä minä selviän näistä alkupäivistä sit se helpottaa toivottavasti!!!! on varmaan vielä tuolssa "vierotus" oireet poikineen olenhan minä sen tuhatkertaa alottanu että kyllä minä tiedän :P mestari tällä alalla..

Eillen kävin sitten vuoden ekan lenkin jopa 7km :D siitä se lähtee 1500km tähtäimessä paljon on töppöstä laitettava toisen eteen ennenkuin on edes puolessa välissä..suuri on tavoite mutta ei mahdoton..

ja karkitta toinenpäivä on aluillaan  :D porkkanata vaan poskeen jos mieli karkkia tai suklaata.

nyt aamupalaa(ruisleipää useampi pala  paahdettunapäälle tomaattia ja  kahvia  nam..nam..ruokaaaaaaaaa) sit lenkille ja jos sitä kävis alennus myyntejä kahtelemassa tänään..mutta tiukkana pitää olla ei herkkuja ei ollenkaan :P

näin tämä vuosi on sitten lähteny minulla käymään hyvin siis sanoisinko  ,näin kuin jatkan niin kyllä on iloinen mieli ja laihtumista tapahtuu varmasti  eli mieli ja keho kevenee :D

Tsemppiä !