Eli eillen puhuin siitä kääretortusta. Kysyn vaan että kuka sitä käski tekemään?

Eli torttu tehty eillen ja osin syöty..Oliko pakko?? niin kun tulee tämmösiä leipomisvimmoja niin se on vaa tehtävä en mä ennen tehny.. toki nyt on muutama päivä tämmöstä että olen saanut olla kotona(vihdoinkin) niin sit tulee näitä "kuningasideoita"

söin mä eillenkin huonosti.. tavallista pastaa ja kermaista ? nakkikastiketta..mix mä kermaa sinne työnsin ja miksi mä en syönyt täysjyväpastaa??ainut mikä oli terveellistä lautasella oli punajuuri :D 

tämä blogi vois hyvinkin olla elä syö näin tai syö näin niin takuuvarma lihominen...ja yleensäkki nämä mun syömiset tapahtuu aina klo.17 jälkeen siihen asti menee hyvin eillenkin söin päivällä puuroa nokareella rasvaa...mutta kun sitten meni taas vituix..

mut uus päivä tänään aattelin rääkätä itseäni ja käydä 5km lenkin joka kuluttaa kuitenki se reilu500kcal  edes jotain...mutta yritän taas kovasti josko en retkaha enää torttuun tai muuhunkaan......p.s. enemmän kyllä yritän kuin eillen!

pakko päästä irti sokeri koukusta on tää perseestä....