Olen nyt viikon verran ollut siis kiloklubissa ja samalla vaivalla vielä laskenut pisteitä koska en vaan " pääse" irti pisteistä millään...Enkä kyllä edes haluakkaan koska olen havainnut hyväksi jutuksi vaikka ei painosta kyllä heti arvais heh....

Onneksi mä olen taas päässyt alkuun tässä painon puottamisessa ...vaikeita on aina se aloittaminen.. helpointa se lopettaminen heh....

Lenkillä olen myös käyny samaa tahtia kuin ennenkin  vaikkakin -20 astetta mittarissa jälleen mutta sitä vaatetta laittaa ni tarkenee.

Painoo mulla oli viimme torstaina huikeat 101.8 kg kyllä niinku otti pattii tuli syötyä uutena vuotena  "vähä" suolasta  ni kertyipä jälleen nesteitä  :(..

Mutta nyt on toiset kuviot onneksi paino oli aamulla jo alle sata eli 98.7kg eli viikossa läks 3.1kg!!!! Niinku näkee mulla tulee paino äkkiä mutta kun syön oikeein ni se kyllä tippuuki ..hyvä niin että on lähteny alaspäin ja toivottavasti ens viikolla on se yksi kilo taas vähemmän.... :) suuret unelmat....

Merkkaan painon silti maanantaisin ni pysyy samat kuviot kuin ennenkin...

Nyt kuppi kuumaa ja sitte lenkille ja sen jälkeen hakemaan eskarilaista  kun tänään alkoi myös eskari jälleen ...