"laihistelu"blogini ikä kuukauden päästä 4 vuotta kun katson lähtö tilannetta 2008 (104,8kg) ja 2012(104,2kg) ni eipä paljoa naurata.monet kerrat on tiputettu neljän vuoden aikana painoo kymmeniä taas kymmenia kiloja.täytyy sanoa että toivoton tapaus:( .jospa kuiteski kun olen niin sisukas ja sinnikäs niin minä onnistun :) semmone toiveen kipinä mulla  kiteski on ...koska en minä tänne muuten kirjottelisi jos en haluaisi olla  NORMAALI PAINOINEN!!!

en hyväksy sitä että olen lihava ja yritän aina (silloin kun  kykenen)sille asialle tehdä jotain mutta sitten tulee jotain "ongelmia" ja laihdutus unohtuu ja rupeaa ruoka maistumaan...tai karkit ja suklaatit..tunne syöjä kun olen...jos ahistaa niin eipä paljo laihutus kiinnosta.. MUTTA jospa olen oppinut vihdoin että tunteita voi "ohjailla"eikä tartte syödä että tulee parempi olo kyllä se ohimenee joskus...parempi olo mulla nyt on kun että olisin vetässy sen levyn jotain suklaata vaikkakin sen hetkenhän se maistuu muka hyvälle ;)

oppia ikä kaikki ;)