-18 astetta ei kyllä oikein nappoo ulkoilu mutta kyllä mää tonne lähen iltapäivällä vielä tarpoo vaikka olis 25 astetta laittaa vaatetta ni kyllä tarkenee...

Liityin muuten  eillen kiloklubiin...aika hankalla on laittaa syömisii ylös ym...mutta kokeilen iha pirruuttaa jotain uutta niin jos antais uutta potkua tähä vaikka pisteitä tulen laskemaan varmaan loppu ikäni !!!on niin kätsy juttu..ja oon varmaan muutenki jo kävelevä piste opas.. tietoo kyllä on ..ei tarvii kahtoo mitä menee mistäkin ,vaan kun vielä käytäntöön laittaa niin awot!

Kaikkee oon kokeillu mutta mikää ei ole niin hyvä kuin pisteet mun mielestä..olenhan kerran laihuttanu pisteillä sen 50 kiloo ..leijuu pois kaiholla muistelemaan niitä aikoja...

paluu todellisuuteen ..ni kerran joo.. mutta sen jälkeen olen kyllä  saman verran laihuttanna uudelleen ja uudelleen ELI JOSSAIN MÄTTÄÄ,,niin aina oon palannu vanhaan tapaani AHMIMISEEN!!!!

Ekan kerran laskin pisteitä 2000 marraskuun viimmenenpäivä eli kokemusta on...eli on varmaan sen kymmenenkertaa jo tullu sen jälkeen laihuteltuu ja aina muka että tää on nyt sit viimmenenkerta!!!hah!!

Harmi vaan kun täällä tuppukylässä ei oo pv.tä menisin just ja olisin varmasti vakkari asiakas...pitää pärjätä omilla neuvoilla ja puntareilla...