Heräsin sitte jo viideltä taas kerran ei sitä osaa nukkua..ei..

Vois vaikka lähtee lenkille ei ois ainakaan vielä ruuhkaa tuolla ulkosalla

jos tästä nyt lähtis ..pakko kait se on ku en eille käyny, ja nyt kun kävis ei tartteis

sitte enää päivän mittaa miettiä millo lähtis lenkille..

saapi nähä miten menee syömisten kanssa nyt viikonloppuna pelottaa

ihan että repeen syömään kaiken mitä irti lähtee ei pitäis ei...

laihaksi haluun ja pakko laihtuu  ei tässä muu auta ei..

Ihana olis käydä aina uimassa mutta kun en ilkee ..ja ai että kylpylän poreet...

ottaa niin pattiin kun oon lihava !

kukaan ei ole vielä huomannut että mulla olis paino

tippunu tai siis kukaan ei oo sanonut juuta eikä jaata .

.muutakun pari ihmistä että olet ruskettunut??

siis millä auringolla??

ulkona olen ollut joka päivä lenkinverran mutta harvemminpa aurinko on

paistellu??

no hyvä sanoo et ulkomailla kävin joo...naamarusketuksen.. kaulaan ei tarttunu

jostain kumman syystä ja ohtaki jäi valkeeksi...jooo hah,hah...

no hyvä että edes jotain muutosta ilmassa jospa tämä laihtuminen näkyis edes

tuossa 10kg kohdalla ku ottaa vähän pattiin ku kukaa ei oo sanonu mitää

mutta jospa intoni säilyis ilman kannustuksia perkl...mä pystyn tähän ilman

kenenkään apua pakko pystyä itehä olen pystyny lihomaanki salaa jopa itseltä!!!!

eikä kukaan sillonkaan sanonu että OOTPA lihonu ei sanoneet ei...

joo nyt taidan juoda pannun pohjalta loput kaffeet ..muuthan nukkuvat tietysti

vielä...ja sitten lähden reippaasti ulkoilee nyt seittemän aikaan näkyy olevan

pakkasta -2 astetta..