Historiaa että mä olen pysynyt pisteissä jo kuudes aamu menossa jes! eillinen oli vaikee illalla mutta pysyin pisteissä ..hirvee syötätys ku o menkat..mutta hyvä että pysyin ruoussaPusu !Jotekin on helpompi hengittää,vaikkakin maanantai aamu jo nyt hermostuttaa...

Toiseksee oo nukkunu jälleen huonosti..painajaisia ..ja heräilyä...mutta jospa se helpottaa maanantain jälkeen kuha kurssin eka päivä on ohi..mä oon tälläne panikoija joka asiasta aina aattelel pahinta mahdollista... heh...mutta jospa  sitä hengissä selviää....

Lumi sadetta meinaa taas pukata..ei kyllä enää tänne tarviis sataa enää yhtään.. haluuu et tullee kevät...

Vaikeat paikat on taas edessä kun on viikonloppu , ei ole multa menny tälle vuodelle oikei putkeen noi syömiset viikonloppuisin...mutta toivon itseni kannalta että paras vaihto ehto on vai ja ainuastaan pysyä tällä piste linjalla. ei ole mitään muuta vaihto ehtoa  ,koska mulla on parempi olo ku viikkositte  ja tiedä jo "kokemuksesta "että syöminen on kivaa ja tiedä mitä on syödä ähkyyn itseni, niin minun ei tarvise kokeilla sitä enää ei ole hyväksi ei..tulee vaan paha olo ja vielä vähemmän jaksaa mitään... nyt on hyvä suunta tässä hommassa että ei saa enää mennä pilalle ........läskiksi siis.....nyt lenkille ja ehken myöhemmin lisää.....