Jep sorruin sitten ihan kympillä  :/  ja tulin sitten todellakin uudelleen kipeeksi kurkku tautisen kipee ja nuha.. minä joka ei ole koskaa sairas!!!!

puntarille en aamulla kerenny kun piti mennä hammaslääkäriin kivasti kurkkukipeenä :/ no otan huomenna sen plussa tuloksen  ylös ja kirjotan tänne sen ...

mäntiin viimmeviikon torstaina siis reissuun  ja hotellissa yötä jne..syömistä ja juomista hmm..jospa nyt on kerätty voimia seuraavaan etappiin ja mielihalut ois tipotiessää mutta tää kurkkukipu saa minut hulluksi en ole uskaltanu lenkille kolmenviikoaikana  kuin yhdesti ja heti tuli kurkkukipu takasin..nytkin aurinko paistaa ja on niin keväinen ilma että!! ni mitä minä teen viimmesillä voimilla käyn hammaslääkärissä ja  sitten en jaksa tehdä yhtään mitään haluan tämän kurkkukivu pois ja äkkiä!!!!ja voimia !

lista on pitkä mitä tuli syötyä mutta en jaksa niitä miettiä se on ollutta ja mennyttä..nyt ois hyvä vetää se kolmen päivän nutriletti paketti mikä mulla on kaapissa millä mun piti alottaa tää laihdutus vuoden alussa mutta en sitten sillä alottanu mutta ei jotenkin tee mieli kun on niin sairas olo..ihmeen hyvin mä jaksoin laihduttaa sillo muutamaviikko sitten vaikka oli viikon kuume ja se kurkkukipu ym.. vaan nyt on eri "ääni"kellossa vaikeeta on...mutta PERIKSI EN ANNA  JA SE ON VARMA!!!!

huomiseen :)