nyt olen nukkunut viimme yönä suht normaalisti silti kyllä väsyttääpi..mutta pitää syödä vaikka appelsiini niin jospa piristyis..

Eillen kävin peräti sen tunnin lenkin lisäksi hiihtämäsää 3km Pusu!!kylläpä oli hyvä luisto ladulla ei vielä kertaakaan oo nuin hyvin menny kun eillen meni...ladut loisto kunnossa!  saa nähdä tuleeko tänään käytyä miten innostuu..voip olla et ei  ..tai ehk joo...

ihana ilma tänääkin ,arska paistaa Cool, lenkille on kyllä tästä lähdettävä kuha saapi persuukset ylös tästä penkistä...

se on sit viides päivä menossa siis uskomatonta tätä pitää kyllä päivitellä että mä olen onnistuntu näin monta päivää olemaan pisteillä ja syömään terveellisesti ym...kun minulla on ollut niin vaikeeta aloittaa ja olenkin aloittanut varmaan miljoonakertaa..sinnikkäästi yritetään..

ottaa päähän se kurssi maanantaina ko alkaa .. oon miettiny et miten selviin siellä ku jus saanu aloitetuu ..sitä en tiedä onko siellä mitää ruokailuu tai edes kahvioo ym..vai pitääkö olla eväät vai mikä lie mutta kaippa sitä maanantaina pärjää vaikka ilmankin..tai ottaa jonku myslipatukan ja jotai juomaa jos ruppee nälkä tulee..va silti ottaa pattii ...toivottavsti  pysyn kaidalla polulla yhtää ei voi harhaan nyt astua ..ei yhtää!!!!!!!!