tänään on pakko ottaa itteensä niskasta kiinni näin viikon"syömä putken " jälkeen..

mutta en vain tiedä millä keinoilla?? se on korvien välistä kiinni kaikki !miten hyvin mulla onkaan menny niin kaikki on kääntynyt päälaelleen ja en osaa lopettaa syömistä..tai en voi en tiedä missä on "naksahtanu" että vaan tekee mieli syödä ja syödä ja minähän olen syöny TYHMÄ MINÄÄÄÄÄ..

tänään mulla on vapaa päivä jee siitä.. mutta mikä lie ko lenkillä oon käyny viimmeksi maanantaina (hävetys)..niin yön veti suonella kumpaakin jalkaa vai liekkö syömisellä osuus asiaan ..outoo vaan että ei  voi olla suolan puute hah..hah..taitaa olla liika saanti suolasta joka pistää vetämään..

mutta olipa tosi kiva alku tälle vapaa päivälle totta tosiaan huonosti nukuttu yö..mutta tänään on lähettävä lenkille vaikka satais mitä  PAKKO..

maanantaina on siis tiedossa taas vielä + viikko ennustaa näin etukäteen...harmittaa ja vituttaa mutta näinpä on asiat..viikon oon vaan syöny mikä lie ahistus kohtaus en siis ymmärrä itsekkään..

yksi ainut päivä meni tälläviikolla pisteillä muut yli tooosi paljo ..

että tämmöttii taas jälleen kerran.. huono itsekuri on nyt...todella huono ..tahtoa on mutta ei tarpeeksi vissiin...mutta jotain ois tehtävä ennenkuin on taas myöhäistä..

joo siis nyt aamu kaffeelle ja sit sinne lenkille...