nyt sitä sitten sataa tuutin täydeltä...harmi mä en tykkää yhtään talvesta ..

syöny olen kuin jokin pieni sika harmi sekin...mut lenkillä olen käynyt niinkuin itse lupasin et joka päivä tunnin lenkki no poikkeus viimmeviikon to,pe ja la kun oltiin siel reissussa mutta kyllä päivät tuli kaupoissa ravattuu et se on iha ok ...tänään arvelin iltasella käydä koska nyt pyryttää niin pirusti että...niin toivottavasti saan itteni raahattuu ...

vaikka kävelyssä mahtaa tulla ennätys tälle vuodelle täs kuussa ,ni paino on noussu sit täskuus huimaa vauhtii kyll ottaa kupoliin!!!!!!oma vika ..

siis syyskuun lopussa olen painanu noin 90kg ja ny sit maanantaina noin 94kg ni kyllä huomaa ett on työttömänä kotona ku kerkee mursuamaan ,ja sitä myötä mulla nousee paino huimaavauhtii enkä osannut sit pysäyttää sitä ollenkaan painonnousuu. .. tyhmyyttä se on..mut huomenna uus päivä ja uus kuukaus ni euköhä tääki akka löydä uuden linjan syömisille .... pakko ei oo vaihto ehtoo........

nyt kaffeeta lärviin .....