Jeee! jippii! jihuuuuuuu! nyt se on alle sata ,se vaan on semmonen luku jota ei tartte meikäläisellä puntarissa enää olla.Paino oli tippunut siis 0.9kg oisinhan minä tahtonut tietenkin enenmmän mutta....tyytyväinen olen.Tein ruunebergintorttuja ja mustikkamuffinsseja viikoloppna maistoin ruunebergin torttua vähän siis pikku,pikku palan nammmmmm ku oli hyvää normi tilassa oisin voinu syödä kaikki nyt pistin pisteet(2pistettä) ylös ja se siitä. Vetäsin minä muuten viikolopun aikaan sellasen pikkupussin karkkia (160g) jaoin ne kolmelle päivällä, pisteitä siinä pussissa oli 9,5 ennen ei olis tommonen pussi riittäny etes yhellekertaa nyt riitti kolmelle PÄIVÄLLE namn:P  siinäpä ne minun herkuttelunhetket oli ja ei riistäytyny käsistä siitä olen tyytyväinen :))ja painokin oli tippunut niin mikäs tässä on laihutusta jatkaa samalla mallilla. yksi henkisestikkin tärkeä tavoite on nyt saavutettu eli alle sata ja kyllä olo on parempi kuin viisi viikkoa sitten toppahousutkin menevät jalkaan paremmin ei tuo "etumaharengas"yök nouse siihen housunpäälle palloksi/muhkuraksi  Jee. hyvin alko tämä viikko tätä lisää niin meikä tykkää.. :)