ihan on päivät sekasin piti ihan tarkistaa että mikä viikon päivä on voi kiesus! sitä menee kyllä pönttö seksi kun kotona on !!! ei tiedä mikä päivä hah...

äkkiä päivät ovat menneet vaikka ei nyt niitä töitä ole ..kun edes tietäisi että mitä töitä haluis tehdä siis kun täällä korvessa ei ole paljon vaihtoehtoja tällaisille "tavallisille"  olet joku kokki tai joku siivooja....

aika näyttää minne sitä joutuu nyt on hyvä näin ,saapi olla vähn kotona ja huilii vaikkakin mulla tuntuu että mulla on hermot niin kireellä et joka paikka ottaa päähän ja kun lihonu olen niin sekin ahistaa suuresti kun en ole kyennyt kun painoo nostamaan, kohta varmaan se kymmenenkiloo tullu  takasin.!äkkiä se tulee takas perkele!

Kyllä oli aamullakin kamalaa kun vedin farkut jalkaan niin eipä meinannu mennä kiinni!!! kylläpä se taas innosti lisää... mun olis pakko pysäyttää tää painon nousu mutta en saa jarruja päälle en sitten millään on niin vaikeeta kun kotona päivät ...ei ole muu  kuinteko syy tiedän... mutta syitä on helppo ehtiä muista vaikka oma leipäläpi se on joka on auki ja itse olen ruuat ja herkut työntäny sinne ihan omalla kädellä niin...

 ahistaa eniten läskinä olo...

vali,vali,vali...ei auta valitus ei...kuin sen sekunnin ehkä...helpottaa...

mut nyt lenkille tonne pakkaseen-6.6  sentään aurinko paistaa :) !