Vaikeata on.

Sokerin himo iltaisin saa hulluksi.

Pitää keksimällä keksiä mitä SÖIS!!!! Illalla tein puolukka rahkaa muuten ok mutta laitoin 20% kermaa ja paljon sokeria..olihan se niinku karkkia nam! ..eikä se tällä läskillä siihen jääny.. meni juustoo nippu, riisikakkuja 2 maapähkinvoilla!!!!!! rasvatontavanilija jugurttia myslillä...appelsiini mehua....hmm..olkohan muuta...NO OLI!!! näkkäriä kurkkumajoneesilla? ei jumalauta tää saa nyt loppua.............kurkkumajoneesissakin on 50% rasvaa entä maapähkinävoissa varmaan pikkusen enemmän..miten meni niiku omasta mielestä...päin puuta ja rytinällä....

No onneksi on uusi päivä ja eilliset syömiset on jo historiaa..Tänään yritetään pikkusen paremmin

...missä minun itsekuri on???

ei oo näkyny ,,oon niin heikko ollu jo monta vuotta ja sekin "syö" minua palapalalta...

Se on hirveä tunne kun pitää kääntää koko kämppä mitä herkkuja söis tai leipos ja tietysti vetäis kaikki lärviin..Eillen keksin että pätkis kääretorttua pitää tehdä ..no ei ollu ainekesia(onneksi) mut se niin jäi sit kummittelemaan että sitä pitää tehdä..jne..loputon suo

Nyt aamukahvia ja ruisleipää ja vettä...ja nyt ahistaa kun eillen meni hyvin syömiset päivällä, niin pilasin ne sitten hetkessä illalla ahmimalla kaikkea epä sopivaa..toki pienessä määrin nuo kaikki on ok. mut  tässä laajuudessa  niin menee yöunet ja näkee painajaisia jne....ja aamulla olo oli ihan tökkyrässä ja oon vieläki..huoh..ei vois huonommin mennä..

Ressi mulla on ollu monta vuotta se on osa syy ja tästä "ressihelvetistä" ei näytä olevan ulospääsyä...toki suurin motiveissoni on oman pään sisällä oleva motivaattori..halu muuttaa omaa syömistään paremmaksi ja se on vaikeata.Tosi vaikeata.

En ole /Enkä osaa nauttia elämästä.. vaikka mulla on suht hyvin kaikki asiat paitsi ongelmat lihavuus ja  toinen paha työt ja työttömyys...elämä valuu ihan ohitse kuin hiekka...murehdin aina jotakin asiaa..päivästä toiseen vuodesta toiseen ja kun olen herkkä ihminen se on vielä 2 verroin pahempaa :/  apua hekemalla saisia varmaan apua mutta en vaan uskalla.......................................................................nyt sit päättäväisenä tähän paivaään katsotaan miten käy.. olisi mukava välillä tännekki kertoa että oi -10kg poissa mut ei näytä kovin hyvältä tällähetkellä ..ei...