46 laihdutus päivä odotan innolla lukua 100 koska sehän on  1/4 vuotta ja  jospa silloin olen joa alle sata ;)  jaa-a sehän taitaa olla maaliskuu-huhtikuun vaihteessa joten ei taida ihan onnistua tai mistäpä sitä voi tietää..aikanäyttää..ja toisaalta seuraava  tavote  oli se 105 että eipä hoppulla nyt!!!

Mukavahan se on mennä sinne syömään tietty mutta mua vaan ärsyttää kun mulla menee niiiiiiin hyvin tän laihdutuksen kanssa nyt että en vaan haluais  ...huoh.. ni tämä((entä jos tämän takia kaikki suistuu raiteilta niin kuin ennenkin)) tunne vie ilon  koko hommasta..eli toisin sanoen  nälkä kasvaa syödessä.Pitää illaksi hommata kun tulee kotiin niin kasviksia "vadillinen" niin voi niitä natustaa jos satuu että on nälkä ja tunne että pitää syödä kaikki mikä irti lähtee.

Se että minua näin pelottaa on tämä sama tunne se on  ollu menet kerrat ..eli ajattelen että no nyt kaikki saavutetut onnistumiset pilalla syömisten suhteen niin voi otta sitä ja tätä ja huomenna sitä ei voi pysäyttää sitä syömistä..kierre on valmis..

En tiedä olenko ainut "kummajinen" että ajattelen näin mutta nyt tiedostan sen jotenkin vielä enemmän että nyt ei saa  vetää mitää övereitä koska mulla ei vaan yksinkertaisesti jalat kanna enää tätä paino tästä on päästävä eroon keinolla millä hyväänsä :D  ei tässä muu auta. Tänää nautin sen annoksen mitä nyt tilaankin ja mietin ja kehittelen siitä pisteet paljonko siinä voi olla ja elä sen mukaa eli jos otan lohta ...tässä tulloo pientä spekulaatiota :DD vaikka ei varmaan edes ketään kiinnosta..

..eli... n.100g ja lohi pisteissä 2pistettä/50g eli siitä tulee 4pistettä ,mutta kun se on voissa paistettu niin siihen pitää lisätä 2p  tekee lohi ainakin 6-7p juureperunamuussi 2dl/2-3ppistettä on mun arvio eli n.pyöreesti 10 sitten oli wokkikasviksia ja joo.. varmaa öljyä tai jotain rasvapitoista...lisää2-3p eli n.13 sitten oli voisulaa mutta taidan sen jättää pois!!se olis 2pistettä/ tl eli turhiakaloreita...siis vielä jos pyöristelen koska todellista kalori määrää ja rasvan määräää entiedä niin aattelin että sen annoksen pistemäärä vois olla 15 lähemmäs jos ei ylikin..päivässä mulla on 26 ja olen jo syönt nyt aamulla leipää, rasvaa, kinkkuu leivänpäällä +teetä ja maitoo yht.4pistettä  ja syönti tapahtuu siis päivällä varmaan taidan lähtiessä vetästä puuroo 1,5pistettä koska en tiedä tarkkaa aikaa millon edes syödään voi mennä useampi tunti.. saapinähä mitä tulloo..toinen oli mitä katoin niin pastaa& tomaatinen jauhelihakastike ja parmesaania hmm..pasta 4p kastike 7? parmesaani 3? nämä siis arvioita eli suurinpiirtein samoihin menee  ottipa mitä tahansa..tosaalta lohessa on hyviä rasvoja.. pastassa ei mitää varsinkin jos se on "valkoista mössöö"eikä täysjyvä..

mutta joo on mulla ongelma :D