tänään sitten ulos ja nuotiolle  syömään vähän hernekeittoa ja onhan niitä laskiaispulliakin tehty tietysti :P..tiedä sitten syönkö ei kyllä kannattasi hidastuu vaan painon lasku.

Outoa kyllä miten se onkin niin hidasta tämä painon lasku viimme aikoina hyppii puntarissa päivittäin vaikka mitä lukemia :/..Siihen olen yrittänyt pyrkiä että lähemmäs kilo ja viikko mutta eipä se vaan ookkaan niin helppoa...vaikka kaikken olen tehnyt en ole yhtään ylimääräistä syöny..pisteiden rajoissa on menty vaikka perjantaina join kolme laight lonkeroa ja karkkia söin vähän niin pisteet olen ylös kirjannu joka ikisestä suupalasta mitä on kurkusta alas menny..tyytyväinen pitää olla kun vaan laskusuunnssa paino niin kaikki meneee silloin juuri niikuin pitääkin :).sitten jos ei laske yhtää niin silloin on pielessä jokin mutta kun laskee pisteitä niin takuuvarmasti tippuu ainakin jonnii verran..mietin minä sitäkin että käyttäsin tänään liikuntapisteitä siihen laskiaipullaan =)..kun niitä pisteitä voi käyttää se 12 pistettä viikossa ja en ole yhtää vielä niitä ottanu käyttöön..mutta eipä taida kannattaa sekään...mieluummin ei..

Eillen tuli liikuttuakin mukavasti 5km kävelyä ja 6,3km hiihtoa..Hyvä minä!!!