Astuin aamulla puntarille..Paino on noussut???siis tämän viikon paino on mennyt ylöspäin satoja grammoja..En ymmärrä ja ahistaa...ostin uuden purkin sitä fetaa 3%pitää tunnustaa olen kyllä sitä syönyt sallituissa rajoissa kylläkin kaikkea että nyt ei ole syömisitä tämä nousu tai voi olla että liika suola nostaa nesteet minuun en tiedä..ressi sitä on ??sen takia mulla varmaan on tälläviikolla ollu jo 2 kertaa mikreenikin..

Voikohan tuon fetan osuus olla oikeasti niin suuri että se kerää mulla nestettä roppaan? annoskokona mulla on kuitenkin suht pieni..25g ja saatan joskus toisen kerran vielä ottaa tietty samalle päivälle samanlaisen satsin ..onhan se suolasta mutta HIMO!! kuitenkin mä laihdutan ja alimillaan jokupäivä on ollut kilonkin vähemmän mitä nyt !!!niin ottaa jo päähän ja varsinkin kun pyöritään samoissa lukemissa päivästä toiseen  vois jo paino pudota....innostuksenkin kannalta..no joo kait se pitää luopua /vierottua tuosta rakkaasta fetasta ei tässä muu auta ja kokeilla mitä  sen pois jättö tuottaa..

Tänään on vuorossa perinteinen oman porukan laskiais "rieha"  vajaa 15 henkilöö ..minä olenkin tehny laskiaspullat sinne  toiset tekee hernekeiton ja muut tykötarpeet..leivät..kahvit sun muut..Pullan jätän  itse väliin ;) kyllä on tahtoa minulla laihtua vaikka puntari on toista mieltä..!!!Mutta hernekeittoo syön se on laihduttajallekkin sopivaa nam..

Eillen jätin lenkkeilyn väliin kun ajattelin että en oo pitäny välipäivää viimeksi 1.2(liikaa kävelyä?)!!! ajattelin että jos johtuu siitäkin tämä ihme painon nousu mutta mitä vielä.. enemmän oli kun eillen aamulla ja 50 kirosanaa päälle....kyllä on tappista..