pää tyhjä eikä jaksais tehdä yhtikäs mitään...nii ottaa päähän tää mun tilanne et eipä paljoo kyllä kiinnosta...kyllä kait tää tästä..ahistaa ja vi****aa....

kummallisia ahistuksia tulee aina välillä ei niinku mitää järkee..mikää kiinosta ..kevät masennus ? oliko talvella masennus,syksyllä syys masennus...eli jakuva masennus kaikki johtuu vaan tästä  minun läskeistäni ja en saa niitä tiputettua ..en kykene muuttamaan syömis tapojani terveelliseksi ja kokoajan pyörii mielessä vaan et pitäs...niin kun pystyis ja kykenis..siis ressi  on ja pysyy ja kaikki vaan sen takia  kun ei pysty painoaan hallitsemaan...

Kyllä on niin pirun vaikeeta ..

 Onnittelen suuresti niitä jotka onnistuvat ja ovat onnistuneet kilojen tiputuksessa ja pitämään painon kurissa se on vaatinut hirveästi tahtoa ...onneittelut teille  :)

olen sellanen ihminen että en ole kateellinen rahasta tai muustakaan maanpäällisestä turhuuksista vaan... laihoille niille olen kateellinen tai sellaisille jotka ovat pystyneet pitää painon normaali painossa pudotuksen jälkeen ..sairasta..tiedän..van kun itse en näytä saavan sitä innostusta päälle sit millää vaikka kuinka on paha olla ...ja ahistusta pukkaa ja läskit löllyy....inhottaa ja ottaa päähän ..ja...ja..

jospa huommenna on parempi päivä...sen toivossa ..eletään..sunnuntain jatkoja jos eksyt näille  sivuille..joskus toiveissa on tiputtaa paino ja sen olen päättäny et se unelma toteutuu ennenmin tai myöhemmin....